tisdag 4 mars 2008

Titeln som gud glömde.

Så, nu fick jag klart min lilla Bloggrubrik eller vad det kallas. Blev lite hastigt ihop slängd efter som jag tröttnade på att pilla med den.
Sitter förövrigt och väntar på ett typsnitt som min dator saknade för att kunna sätta grekisktext på en broschyr. Dom säger att grekiskan är ett av det jobbigaste språken som dom har.
Sitter även och budar på några Sj-biljetter till Sthlm på Tradera.se. Hoppas dom blir någorlunda billiga så jag kan köpa mer öl uppe i sthlm. Ska bli kul att träffa Modde igen och gå på Elias fest.

Var och tränade igår för första gånen på en vecka, har haft en jobbig förkyling som äntligen börjar släppa. Det var skönt att va tillbaka på gymmet och man känner sig så nyttig efteråt. Älskar känslan av nyttighet. Därför har jag slutat med allt vittbröd och äter bara knäckebröd till frukost, äter aldrig godis på vardagarna, och röker knappt längre (vilket jag dock tycker är tråkigt för jag gillar att röka).
Annars så känner jag mig lite smått kreativ och jag har lite nya motiv som jag vill måla av. Kommer nog att dyka upp här inom en snar framtid.

Blev sugen på en liten lista.
Fem saker som jag ser fram emot:
1. Börja tjäna pengar igen.
2. Köpa massor av skivor, tex. Ceasars nya.
3. Bli smal.
4. Sommaren och att få se NOFX igen.
5. Att införskaffa mig en iPod touch.




Inga kommentarer: