söndag 2 mars 2008

My cellular phone was a lemon.

Söndag, hatar söndagar när Tihna jobbar. Helgen har förövrigt vart jätte lugn. Jag och Tihna var och åt på Koto en japanskrestauran i fredags och efter en god måltid med ett mycket gott vin, som servitreserna envisades med att komma fram och fylla på ens glas med så fort man tagit en klunk så gick vi till andralång. Där mötte vi upp med Sofielee, Siri och co på Min bror och jag. Tog en öl och höll på att somna pga syrebristen på det stället. Åkte hem och la mig bland den tidigaste tiden jag har lagt mig på en fredag. Vakna dock upp under natten att jag inte kunde andas och var helt torr i munen. Varför har man aldrig nässpray hemma när man väl behöver det?
Tog mig till apoteket på Mariaplan och inföskaffade mig NÄSOLJA. Mitt största misstag under min förkylnings karriär. Dett märktes dock hemma hos Sofielee när jag under ex antal sprut upp i näsan inte blev särkilt bättre. Bara helt flottig runt näsan pga all jävla olja. Så jag fick ta mig in till Nordstan och införskaffa mig lite riktig medecin.
Väl hemma sen lagade jag lite mat, qnoa och lax. Drog på det senaste Lost avsnittet och kännde mig lost än vanligt efter man sätt på den serien.
Efter en stunds slötittande på tv samtidigt som jag målade lite skulle jag möta upp med Tihna och hyra film. Blev Death at a funeral, lite halv kul men lite väl utragna och långtråkiga skämt ibland.
Fast inte som Saterday Night Live. Alltså jag förstår inte vad som är så roligt med det. Ok det kommer en mängd bra filmer med folk som är med där. Hotrod, Blades of glory m.m. men annars så är deras sketcher jävligt tråkiga.
Ja ja, nu är det dags att diska. Ska bara leta upp någon bra bild att publicera här idag.




Det blev en bild som jag tog på Sibban för en skoluppgift och en gamal bild på mig. Enjoy.
Nu blir det nog Neurosis och disken. Sen måste jag sätta mig och brainstorma på en logga åt något företag som heter Newfast.

By for now.

Inga kommentarer: