tisdag 15 april 2008

Its a great day, for being sad.

Ja ha, vad ska hända nu? På en vecka har jag sökt tjugoen jobb exakt. Vissa besök har vart mer givande än andra. På SCP här i Göteborg var dom riktigt trevliga och jag hoppas verkligen på att få in en fot där. De har roliga kunder och verkade vara en bra byrå. Det var även av dem som jag fick bäst respons på min portfolio.
Nu håller jag på med det roliga jobbet att följa upp alla ställen som man vart på. Jag säger då det, det är ett heltids jobb bara att söka jobb.

Min enskilda firma har börjat se dagens ljus och jag är på kund jakt. Har redan sålt in mig lite på en byrå och en vän. Tror verkligen att det var smart att starta en firma nu. Och jag är väldigt pratsam av mig och har inga problem med att sälja mig.
Måste få ordning på Flashen bara, hade vart så kul att va riktigt bra på det. Så det är det som ligger framför mig ikväll.

Ush, känner på mig att det här inte kommer att bli ett givande blogginlägg. Vet inte vad jag ska skriva om. Gud vad enkelt det skulla va om man kunde ha en modeblogg istället. Slänga upp en bild skriva två tre rader och sen håva in stålarna. Jag är ju bra på att sälja mig men något måtta får det vara.

Nä, bjuder på lite bilder i stället.


Lekt lite i Photoshop.


Lekt lite med penna och papper.

Inga kommentarer: